آویناآوینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

آوینا فرشته کوچک ما

راه رفتن دختر گلم

1390/11/15 12:18
نویسنده : مامان آوینا
742 بازدید
اشتراک گذاری

پنج شنبه ١٣/١١/٩٠ عصری بود که من و همسری دیدم آوینا بلند شد و شروع کرد به راه رفتن به سمت همسری اول تصور می کرد بعد از دو قدمی که بر می داره می شینه یا می افته اما بعد دیدم آوینا تونست شش قدمی راه بره خودش هم ذوق می کرد.

آوینا نوشت : دختر گلم راه رفتنت مبارک این لحظه را ثبت کردم تا به یاد داشته باشم چه لحظات شیرینی را تجربه کردم و از خدای مهربون سپاسگزار باشم بابت فرشته کوچکی که به ما هدیه داد. نازنینم امیدوارم همبشه قدم های محکمی در زندگیت برداری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فاطیما
16 بهمن 90 9:46
تجربه جدید مبارک عزیزم


ممنون عزیزم
شیلا مامان رومینا
28 بهمن 90 12:12
بیشتر هاتایوگا کار میکنم البته جسته و گریخته کلاسهای دیگه ای مثل همون یوگای عدم واکنش و یوگای قدرتی هم میرم و همچنین تای چی . اما رومینا تو مهدش یوگا میره از مربیش خیلی راضیم آموزشگاههای یوگا برای کودکان هم دارن اگه بچه خودش آمادگی و علاقه داشته باشه از 3 سال به بالا میتونه شروع کنه رومینا 3 و نیم سالشه و حدود شش ماهی هست شروع کرده اما خیلی خوب پیشرفته و با توجه به اینکه بدن نرمی دارن خیلی بهتر از من داره کار میکنه کم کم زبون من کوتاه میشه
مریم
30 بهمن 90 1:42
سلام دوست عزیز. اگر برای کوچولوی نازتون دنبال شیک ترین لباس از بهترین برندها میگردین. اگر میخواین نینی توی یه جمع بدرخشه و تک باشه حتماً از ما دیدن فرمایید. http://babybrandsstore.blogfa.com امکان خرید حضوری همراه با همسر و نینی فراهم هست. قابل ارسال بوسیله پست به تمامی نقاط ایران. با خرید تا 15 اسفند از 10 درصد تخفیف زمستانی ما بهره مند شوید.