آویناآوینا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره

آوینا فرشته کوچک ما

ای سرزمن من تو سرزمین من

1392/4/28 15:22
نویسنده : مامان آوینا
17,518 بازدید
اشتراک گذاری

تا حالا کلیپ ای سرزمین من را که شبکه تماشا پخش می کنه را دیدین ؟ آوینا عاشقشه تا شروع   می شه میدوه میره جلوی تی وی و شروع می کنه به خوندن و سرشار می شه از انرژی  دستاش را توی هوا تکان می ده و من شادی در عمق وجودش می بینم و لذت می برم گاهی اوقات هم می بینم داره شعر را با خودش زمزمه می کنه البته فعلا تا اینجاش را از حفظه

ای سرزمین من تو سرزمین من

گل حیات من شکفته شد در این چمن

و آخرش هم می گه ای ایران که البته توی متن شعر نیست. امیدوارم فرزندان ایران زمین همیشه شاد و سلامت باشن و به ایرانی بودنشون افتخار کنن

متن شعر را براتون می ذارم:

ای سرزمین من تو سرزمین من

گل حیات من شکفته شد در این چمن

ای سرزمین من تو سرزمین من

زمین و آسمان تو روان و جان من

ستاره های آسمان تو چراغ راه من

تو شمع روشنی به تیرگی توئی تو ماه من

تو باغ خرمی جوانه ی بهاریت منم

که برگ و بار من همیشه افتخارمیهنم

ای سرزمین من تو سرزمین من

گل حیات من شکفته شد در این چمن

ای سرزمین من تو سرزمین من

زمین و آسمان تو روان و جان من

وطن بهشت کوچکم تویی و من فرشته ای

که سرنوشت روشنم به خاک خود نوشته ای

به کوه و دشت ها و دره ها و سبزه ها بخوان

سرود عشق را وطن همیشه جاودان بمان

اینم لینک دانلودش http://20ist.com/archives/17929

پی نوشت: سرزمین من موسیقی ارف کودکان هنر آموز آقای ناصر نظر که از شبکه تماشا پخش می شه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نوشین مامان هستی
28 تیر 92 23:49
باران
13 شهریور 92 15:18
سلام یه نفر اینو فرستاد منم انجام دادم... هرچیزی رو که بیشتر از همه میخوای 3بار تکرارکن ،بعد نوشته زیر و بخون : بسم الله الرحمن الرحیم لاحول ولاقوة الا بالله العلی العظیم آمین این پیام رو به 9 نفر بفرست ، آرزوت برآورده میشه ، باور نمیکردم ولی ولی واقعا برآورده میشه! پاک کنی یا نفرستی ممکنه آرزوت برآورده نشه الان ساعت و نگاه کن ، دقیقا 9 دقیقه بعد یه اتفاقی میافته که خوشحالت میکنه../
زهرا
25 دی 92 8:48
خدا براتون نگهش داره ممنون عزیزم
مریم
21 مهر 93 16:30
متن واقعیشه؟ بله عزیزم