آویناآوینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

آوینا فرشته کوچک ما

چکاب

1392/2/11 11:31
نویسنده : مامان آوینا
3,910 بازدید
اشتراک گذاری

 

دو هفته قبل از عید زنگ زدم تا برای آوینا وقت بگیرم برای چکاب خدا را شکر مشکلی نداشت اما چون غذا نمی خورد مامانم اصرار می کرد
حتما بچه را ببر دکترخودش! ( آوینا را من پیش دو تا دکتر می برم چون دکتری که از نوزادیش آوینا را می بردم پیشش خیلی وقت بد می ده و فقط سه روز در هفته ویزیت می کنه و خیلی وقتها در دسترس نیست اما دکتر حاذقی هست بنابراین زمانهایی که نمی تونم ازش وقت بگیرم که البته بیشتر مواقع در آن زمان آوینا سرما خورده می برمش پیش دکتری که نزدیک خانه مامانم هست خدایش دکتر خوبیه و تشخیصش هم خوبه و در ضمن خیلی خوش برخورده و در مواقعی که از استرس و اضطراب درای خفه می شی خیلی بهت آرامش میده و کمکت می کنه ( یکدفعه یک مورد بدش برای آوینا پیش آمد همین قدر می تونم بگم که خدا بهمون رحم کرد)) جناب منشی فرمودند که اصلا تا آخر سال وقت ندارند، گفتم:خوب برای سال بعد یک وقت بدید که برای 17 فروردین وقت دادند. سیستم دکتر اینجوریهست که شما با اینکه وقت گرفتی اما باید روزی که وقت داری از ساعت 2 تا 4 تماس بگیری و تا اطمینان پیدا کنی آقای دکتر تشریف میارن مطب یا نه تازه اگر دکتر بیاد منشی میگه چه ساعتی باید مطب باشی. 17 تماس گرفتم ومنشی گفت 4:45: اینجا باش. قرار بود بعد از دکتر بریم خانه خودمون بعد از یک هفته سریع وسایله هامون آماده کردم که تا سروش آمد سریع بریم. رسیدم دکتر ساعت بود و باران شدیدی هم می آمد به جز ما دو نفر دیگه هم داخل مطب بودند ولی دکترهنوز نیامده بود. خدا را شکر ایندفعه نفر اول ما را فرستاد تو وزیاد معطل نشدیم.
دکتر اول یک مقدار خوش و بش کرد با آوینا و یک شکلات داد به آوینا بعد دقیق آوینا را معاینه کرد و دختر گلم این دفعه اصلا گریه نکرد آخه وقتی معاینه می کنه شکم آوینا را حسابی فشار و این باعث می شد آوینا حسابی بزنه زیر گریه. دکتر گفت وزنش نسبت به قدش کمه وزنش 13200 بود و قدش 93 سروش گفت : غذا نمی خوره دکتر گفت : حتما خوابش هم کمه که تایید کردیم و براش شربت Becoactin  تجویز کرد. از دکتر پرسیدم تا چند وقتگی بایدهمه دندانهاش در بیاد ؟  تا  دو و نیم سالگی کم کم باید تکمیل بشه پرسید چند تا دندان داره؟ گفتم : 16 یا 17 تا داره دوتا از دندانهای کرسییش داره در میاد ،البته آوینا دیر دندان درآورد.دکتر هم یک عدد آمپول دث و شربت کلسیم تجویز کرد. ازدکتر پرسیدم اشکالی نداره آوینا بعضی اوقات دو روز در میان می ره دستشویی؟گفت: حتماشما هم خودت این مشکل را داری گفتم پدرش اینطوریه . یک شربت تجویز کرد برای مواقعیکه دچار این مشکل می شه. در ضمن پرسید آزمایش تیرویید داده یا نه گفتم بدو تولد که آزمایش غربالگری داد منفی بود یکبار دکتر باز براش آزمایش داد که جوابش منفی بود،گفت: پس من براش آزمایش ندادم باید ببریش آزمایشگاه بیمارستان پارس. گفتم گاهی اوقات اینجوری می شه. گفت اگه مشکل تیرویید داشته باشه این مشکلات دیگه براش پیش
میاد. بزاراطمینان پیدا کنیم که مشکلی نیست.

دعا کنین مشکلی نباشه.

دکتر گفته بود سه روز شربتش را بخوره روز چهارم تزریقش را انجام بدیم که من هم یه جوری تنظیم کردم که کلینیک نزدیک خانه مامانم برمش برای تزریق.

وقتی بردیمش برای تزریق دکترپیری که رییس آنکلیینک هست پرسید برای چی آمپول دث می خوای بزنی گفتم دکترش تجویز کرده بخاطر
دندانهاش گفت نه لازم نیست بعد هم شروع کرد به سوال پرسیدن :

دکتر: دوسال و نیمشه؟

من : بله

دکتر: وزنش 13500 هست

من: 13200

دکتر: سزارینیه

من : بله

دکتر : معلومه از دماغش پیدا است

من:تعجب تعجب (من که نفهمیدم منطورش چی بود)

دکتر : وزنش موقع تولد 2500 بود

من: 3015

و ...

خدا پدر خانومه را بیامورزه که صدام کرد آوینا را ببرم برای تزریق ولی آقای دکتر ول کن نبود و سوالهاش  را از سروش می پرسید آخر سر هم دست کرد توی جیبشکارت ویزتش را داد ( دکتر اطفال بود) سروش هم بهش گفته بود بهتون نمیاد دکتر باشیناز خود راضیآقای دکتر هم بهش برخورده بود گفته بود بچه هایی که من دکترشون بودم الان خلبان  و دکتر و ... هستن.

آوینا هم روی تخت دراز کشید بدون درد سر ولی وقتی سوزن وارد بدنش شد باسنش را سفت کرد ولی پاش را گرفتیم و بالاخره تزریقش انجام شد.

داشتیم میامدیم خانه که دم مسجد دایی حسن را دیدیم که  پرید بغل دایی و از آنجاییکه آن  شب ، شب وفات حضرت فاطمه بود با دایی حسن و باباش رفتند مسجد .

دوستان عزیزم دعا کنین جواب آزمایش آوینا منفی باشه . بخاطر اینکه دفترچه بیمه آوینا تمدیدش تمام شد بود تازه شنبه می خوام بریم آزمایشگاه.

لطفاً انرژی مثبت ارسال کنید .قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا امینی
14 مهر 93 18:14
پیامم رسید؟