آویناآوینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

آوینا فرشته کوچک ما

پستانک سر بریده

1391/9/19 23:40
نویسنده : مامان آوینا
2,230 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز عصر آوینا آمد پیشم و گفت: مامان می می نگاهش کردم دیدم سرپستانکش را با دندانش کنده ، بهش گفتم : خوب دیگه می می نداری از شما چه پنهون خوشحالم شدم که شاید بتونم این عادت را از سرش بندازم. حالا هی به من و بابام پستانکش را نشان می ده و می خواد بفهمونه که یک خرابکاری کرده ، بعد چند دقیقه هم بی خیال می می شد رفت سراغ بازیش.

ساعت 4:30 بود که آوینا حسابی خوابش گرفته بود، آمد سراغم که بغلم کن ، من هم گذاشتمش روی پام تا بخوابه تا گذاشتم روی پام گفت می می، گفتم می می نداری خودت سرش را کندی زد زیر گریه ، بدجوری هم گریه می کرد، داشت خودش را برای یک تکه پلاستیک می کشت!.

مامانم آمد سر وقتم که بچه  را چی کار کردی داره خودش را می کشه، گناه داره و... حالا من هم دارم می خندم ولی از عصبانیت  مامانم هم داره سرزنشم می کنه.

رفتم پستانکی که سرش را کنده بود پیدا کردم ، گذاشتم دهانش شاید ساکت شه ولی بی فایده بود، مامانم هم می گفت پاشو برو براش پستانک بخره من هم بهانه می آوردم که زانوم درد می کنه.

خلاصه  مامان رفت سرپستانک شیشه شیر آوینا را آورد و گذاشت دهانش آوینا هم با هر بدبختی بود خوابید .بعد هم مامانم به بابام گفت پاشو برو براش پستانک بخر به مامانم می گم من میخوام از سرش بندازم وگرنه خودک براش می خریدم ، می گه یواش یواش  این جوری بچه اذیت می شه .

بابام هم رفت و یک پستانک برای آوینا خرید.

و باز هم من شکست خوردم.گریهگریه

 

آوینا در حال مکیدن سر شیشه شیر بجای پستانک

آوینا در حال مکیدن سر شیشه شیر بجای پستانک

پستانک سر بریده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان طاها
19 آذر 91 23:59
سلام اوینا عزیزم
چقد تو نازی فید و چشم ابرو مشکی دختر به تو میگن نانازی
مامانش کاش از اول بهش نمیدادی پستونک منم ندادم با این که خودم خیلی خوشم میومد ولی ندادم پیش منم بیا


عزیزم من هم دوست نداشتم بهش بدم. مامانم و باباش وقتی دیدن با پستانک آرام می شه بهش دادن. حتما عزیزم
مامان هستي وهانا
22 آذر 91 8:38
تولد آوينا جان مبارك باشه چه نازه خدا براتون حفظش كنه روز ،وروزهاي خوشي براتون آرزوميكنم .=


ممنونم عزیزم
مامان حسین جون
22 آذر 91 9:17
سلام آوینا جون تولدت مبارک عزیزم
ایشالله صد ساله بشی خانمی


مرسی عزیزم
الهام مامان آوینا
22 آذر 91 16:22
انقدر دیر به دیر پست میگذاری و عکساش را که چهره اش کلا عوض شده بچه.... ماشاا... به جونش باشه...


خودت که بهتر می دونی ، هنور خانه خودمون اینترنت نداریم از شانس من پورتها پر شده


مام پارسا
22 آذر 91 16:58
تولد دخمل نازتون مبارک
ایشالله 120 ساله بشه


ممنون خاله جون
مامان آوا
22 آذر 91 20:10
آوینا خانم تولدت مبارک





ممنونم
مامان ساجده
1 دی 91 22:12
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید


حتما رای می دم
مامان فاطیما بانو
7 دی 91 15:58
عزیزم با چند روز تاخیر:تولدت مبارک
انشاا... همیشه شاد و سلامت باشی


ممنون عزیزم
باران قلنبه
8 دی 91 20:09