آویناآوینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 9 روز سن داره

آوینا فرشته کوچک ما

معضلی به نام پستانک

1391/9/17 17:20
نویسنده : مامان آوینا
1,856 بازدید
اشتراک گذاری

 

یک روز بعد از تولد آوینا بیمارستان یک کلاس توسط متخصص اطفال برگزار کرد که در آن کلاس درباره نحوه شیر دادن ، خوابیدن نوزاد ، زردی و... توضیحاتی داده شد. یکی از موضوعاتی که درباره آن صحبت شد پستانک بود ، که دکتر می گفت پستانک گول زنکه و در نتیجه نباید به    بچه ها پستانک داد جدا از این مساله من خودم هم دوست نداشتم آوینا پستانک بخوره. ( چون خودم هم بچه بودم نه شیشه می خوردم نه پستانک)

بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم و آمدیم خانه موقع تعویض که می رسید، آوینا چنان گریه ای سر می داد که بیا و ببین ، خانه را می ذاشت رو سرش تا جاییکه من خیلی نگران شدم و با دکترش تماس گرفتم  تا ببینم دلیل این همه بیقراری چیه ؟ دکترش گفت لگنش در نرفته ؟ من هم گفتم شما که معاینه کامل کردین و گفتین مشکلی نداره ! خدا بیامرزه عزیز را می گفت : بچه ام با حیا است.

مامانم وقت دید اوضاع اینجوریه موقع تعویض که می شد به آوینا پستانک می داد ، آوینا هم آرام می شد و این شد سرآغاز اعتیاد آوینا به پستانک.

البته آوینا بیشتر موقع خواب و زمانی که توی ماشین هستیم پستانک می خوره ولی من خیلی ناراحتم در ضمن هفته دیگه تولد دو سالگیش و اصلاً دوست ندارم از آن به بعد به این کارش ادامه بده در ضمن هر پستانکی براش می خری یک هفته مهمانشه با دندانش پاره می کنه .

موضوع خنده دار این که یک تکه پلاستیک چه ارزشی پیدا کرده پستانک اونت که برای سیسمونی آوینا خریدیم 8500 شده 33000 تومان یا پستانک wee که 3500 بود آخرین بار 8200 خریدم.

مامانای با تجربه راهکار بدین چه جوری این عادت بد را از سرش بندازم؟

 

 

مجموعه مسواکهای معدوم شده توسط آوینا

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان آوینا
17 آذر 91 17:49
عزیز دلم اگه مطلبی پیدا کردم برات میگذارم. زیاد نگران نباش . پیشاپیش تولد دو سالگی اوینا را تبریک میگم.


مرسی گلم. دختر گلت را ببوس


نارنجدونه
18 آذر 91 8:56
عزیززززززززززززم
چقدر گرون بعید بدونم بتونیم با این قیمت ها بچه دار بشیم
عزیزم گرونی که بیداد می کنه . اما به قول معروف هر که دندان دهد نان دهد