آویناآوینا، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

آوینا فرشته کوچک ما

الو !!!!

1391/6/20 7:20
نویسنده : مامان آوینا
1,449 بازدید
اشتراک گذاری

 

این روزا وقتی تلفن زنگ می خوره آوینا به سرعت  می دوه سمت تلفن و گوشی را بر می داره و می گه الو! یا با فرد پشت تلفن به زبون خودش صحبت می کنه یا اینکه فقط گوش می کنه. یکبار من و آوینا توی اتاق بودیم من برای اینکه آوینا بیرون نره در قفل کرده بودم و داشتم باهاش بازی می کردم  ، تلقن زنگ زد من هم  اهمیتی ندادم ، گفتم بالاخره یکی جواب می ده ، اما تلفن همچنان زنگ می خورد، آوینا رفته بود طرف در تا بره بیرون سراغ تلفن اما نمی تونست در را باز کنه رو کرد به من گفت الو!( یعنی تلفن زنگ  می زنه) بعد هم آمد سراغم دستم را گرفت و می گفت علی! ( یعنی بلند شو) این یعنی اینکه اگه شما بخوای تلفنو جواب ندی آوینا اجازه همچنین  کاری را به شما نمی ده. این ماجرا به تلفن ثابت ختم نمی شه  ، گوشی موبایل را بر می داره ،می ذاره دم گوشش و با شخص خیالی صحبت می کنه ! در ضمن موبایل را می بینه می گه نانای یعنی برام آهنگ بزار، اس ام اس که میاد سریع می گه الو و می دوه و گوشی را میاره. و جالب اینجاست اگر چند تا موبایل هم تو خانه باشه از بین آنها یکیش زنگ بخوره یا اس ام اس بیاد تشخیص می ده موبایل کی بوده سریع می دوه و گوشی را به صاحبش می ده.

آوینا تازه از حمام آمده خاله الی زنگ زده و داره با آوینا صجبت می کنه .

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

الهام مامان آوینا
20 شهریور 91 17:52
الهی خاله چه بلا شدیا...


الهام مامان آوینا
20 شهریور 91 17:53
جون جونی جون برو به ادرس زیر با هر دو وبلاگت به اوینا رای بده . شماره 11 http://koodakeman91.niniweblog.com/post347.php مرسی عزیزم